{C}

{C}

{C}

{C}

{C}

ביוזמת הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית:
אלפי גלויות יועברו ביום ה', 10.12, לנציג הצלב האדום בבואנוס איירס
במפגש ישתתף מלך הטלנובלות יאיר דורי, שהיה בעצמו חייל בשבי המצרי

 
 
 
{C}
   

9 בדצמבר 2009 / כ"ב בכסלו התש"ע

משלחת מיוחדת של הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית, תיוועד מחר, יום ה' 10.12 , עם נציג הצלב האדום בארגנטינה, מישל מינינג. במהלך הפגישה הם ימסרו לנציג הארגון הבינלאומי אלפי גלויות שנחתמו בידי ילדים ואזרחים ברחבי ארגנטינה, ועליהם הדרישה להעניק לגלעד שליט את הזכויות המגיעות לו על פי אמנת ג'נבה ולפעול על מנת שנציגי הארגון יבקרו את החייל החטוף בשבי.

מנהל אזור אמריקה הלטינית מטעם הסוכנות היהודית, רוני שטייניץ, שיעמוד בראש המשלחת, ציין כי המפגש עם נציגי הצלב האדום מתקיים בעקבות פעילות מיוחדת שארגנו בשבועות האחרונים שליחי הסוכנות היהודית וההסתדרות הציונית ברחבי ארגנטינה במטרה לעורר מודעות ציבורית לגורלו של גלעד בקרב דעת הקהל העולמית. כ- 7,500 איש, יהודים ושאינם יהודים, התגייסו עד כה למחאה וחתמו על הגלויות שיוגשו מחר לנציגי הצלב האדום.

המפגש יתקיים בבואנוס איירס בשעה 11:30 בבוקר שעון מקומי (שעה 16:30 שעון ישראל) וייקחו בו חלק ראשי הקהילה היהודית ובני נוער מבתי הספר היהודיים בעיר. למשלחת יתלווה מלך הטלנובלות, המפיק יאיר דורי, שנולד בבואנוס איירס. דורי שירת בצה"ל כקצין צנחנים ובמלחמת ההתשה נפל בשבי המצרי.
.

לפרטים נוספים:
חגית הללי, דוברת לתקשורת הישראלית, הסוכנות היהודית, 052-3467053

 
{C}
 
{C}
   
 
 

 

 

שיתוף:           PRINT   
09 דצמ' 2009 / 22 Kislev 5770 0