שרנסקי בראש "מצעד החיים"
שרנסקי בראש מצעד החיים

יו"ר הסוכנות היהודית נתן שרנסקי נפגש עם חברי המשלחת שתצטרף אליו בהובלת מצעד החיים בפולין ביום השואה בשבוע הבא. מימין לשמאל: יוליאנה אקשטיין, סבתה של שחר פאר, ניצן ברק מהסוכנות היהודית, הטניסאית שחר פאר, השחקן אוהד קנולר, נתן שרנסקי, יועצת של נתן שרנסקי ורה גולובנסקי, סג"מ בנצ'י אברהם, ניצול השואה סגריי סושון ואלכס סלסקי מדוברות הסוכנות היהודית.

11 באפריל 2010 / כ"ז ניסן התש"ע

בצילו של אבלו הכבד של העם הפולני על אסון המטוס שבו נהרג נשיא פולין תצעד מחר, יום שני (12 באפריל 2010 ), משלחת של המוסדות הלאומיים.

השנה, ביוזמתו של נתן שרנסקי שיוביל את מצעד החיים, תתלווה למצעד משלחת של צעירים בולטים בתחומים שונים מישראל ומהתפוצות. בין חברי המשלחת, הטניסאית שחר פאר, סבתה של פאר, יוליאנה אקשטיין, ניצולת אושוויץ, שחקן התיאטרון אוהד קנולר, בן לניצולי שואה, קצינת צה"ל ילידת אתיופיה, סג"מ בנציגיזי אברהם, שמשמשת מדריכה בקורס 'נתיב' לחיזוק הזהות היהודית של חיילים עולים וג'ואנה ארביב, תושבת איטליה, יושבת הראש העולמית של הנהלת ארגון קרן היסוד. אליהם יצטרף גם ניצול שואה, עולה מבריה"מ לשעבר, דר' לאקולוגיה, סרגיי סושון.

במפגש אמר נתן שרנסקי כי הוא נרגש להוביל את מצעד החיים. הוא אמר כי הזמין את הצעירים להצטרף אליו, מכיוון שהוא מאמין כי החיבור בין צעירים יהודים מצליחים מישראל ומהתפוצות, ובין זיכרון השואה, מסייע לחיזוק הגאווה היהודית והזהות היהודית של כולנו.

במפגש המרגש שהתקיים באולם בן-גוריון בבניין הסוכנות היהודית בירושלים, סיפר כל אחד מהמשתתפים על החיבור האישי שלו לשואה ועל הזכות שנפלה בחלקו  להיות חלק במשלחת הסוכנות היהודית לפולין.


 נתן שרנסקי עם הטניסאית שחר פאר ועם סג"מ בנצ'י אברהם.

לפרטים נוספים:
אלכס סלסקי
דוברות הסוכנות היהודית
052-3849090

צלם: ששון תירם

 

 

שיתוף:           PRINT   
11 אפר' 2010 / 27 Nisan 5770 0