ביוזמת הסוכנות היהודית: רכבת אווירית ובה כ-1,000 העולים האחרונים ל-2010 תנחת בימים הבאים בנתב"ג



ביוזמת הסוכנות היהודית: רכבת אווירית ובה כ- 1,000 העולים האחרונים ל-2010 תנחת בימים הבאים בנתב"ג ובה עולים מ- 25 מדינות
 

21 בדצמבר 2010 / י"ד טבת התשע"א

יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי: "העולים תורמים לחוסנה של מדינת ישראל ולחיזוק הקשר בין הקהילות היהודיות לבין מדינת ישראל. אנו מברכים על כל עולה שהחליט לעלות ארצה ולבנות כאן את עתיד ילדיו"

בארגון מיוחד של הסוכנות היהודית תנחת במהלך הימים הבאים בנתב"ג רכבת אווירית של טיסות עולים כשעל סיפונן כ- 1,000 העולים האחרונים לשנת 2010.

העולים יגיעו ארצה מיעדים שונים ברחבי העולם כולל מצרפת, איטליה, בלגיה, בריטניה, דרום אפריקה, ארה"ב, מקסיקו, ברזיל, ונצואלה, ארגנטינה, צ'ילה, אורוגוואי, קולומביה, אקוודור, אל סלבדור, ספרד, קוסטה ריקה, ניקראגוואה, אוסטרליה, גרמניה, גיאורגיה, אוקראינה, בלרוס, רוסיה, אוזבקיסטאן וקזחסטאן.

חלק מהטיסות וקליטת העולים אורגנו בשיתוף ארגון "נפש ונפש" ומשרד הקליטה.

מייד לאחר נחיתתם של העולים, הם ישתתפו בירידי "השטיח האדום" של הסוכנות היהודית ויקבלו תעודות זהות ישראליות. מדובר במודל קליטה חדשני המעניק לעולים מגוון שירותים החיוניים להשתלבותם הראשונית בארץ תחת קורת גג אחת..

יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, אמר כי "העולים החדשים תורמים לחוסנה של החברה הישראלית ולחיזוק הקשר בין הקהילות היהודיות לבין מדינת ישראל. כל עולה הוא גשר המחבר בין קהילתו בתפוצות לבין מולדתו הישנה- חדשה, ישראל אנו מברכים על כל עולה שהחליט לעלות ארצה ולבנות כאן את עתידו ואת עתיד ילדיו".

יום ג', בשעה 14:30, יתקיים באולם הקליטה בנתב"ג טקס קבלת פנים והענקת תעודות זהות לעולים מקזחסטאן ומרוסיה בארגון הסוכנות היהודית ומשרד הקליטה, במעמד יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי ושרת הקליטה, סופה לנדבר.

 

נא לתאם אישור כניסה בהקדם מול:
אלעד סון

דובר משרד הקליטה
טל -050-6214913

 

לפרטים נוספים:
חגית הללי
דוברת לתקשורת הישראלית, הסוכנות היהודית
052-3467053

 

 

 

שיתוף:           PRINT   
21 דצמ' 2010 / 14 Tevet 5771 0