הסוכנות היהודית - מבצע "עמוד ענן": הסוכנות היהודית תוציא להתרעננות אלפי ילדים ובני נוער מקו האש של עוטף עזה

18 בנובמבר 2012 / ד' כסלו התשע"ג

על רקע הלחימה בדרום הארץ, תוציא הסוכנות היהודית מחר (יום א 18/11/2012) אלפי ילדים ובני נוער להתרעננות למתקנים שונים ברחבי ישראל ומעבר לקו האש.

הוצאת הילדים מעבר לקו האש נעשה בתאום מלא עם הרשות הלאומית לחרום (רח"ל) והרשויות המקומיות.

פעילויות נוספות מתוכננות בהמשך השבוע בשיתוף הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה (JFNA).

במקביל ממשיכים אנשי הסוכנות היהודית  להעניק באמצעות הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית סיוע חירום לתושבים אשר נפצעו מירי טילים או שבתיהם נפגעו פגיעה ישירה מהטילים, מתרומה של הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה (JFNA). הסיוע הכספי המיידי, בהיקף של כ- 1,000 דולר, נועד לעזור לנפגעים בהתארגנות ראשונית ודחופה. בימים האחרונים ביקרו נציגי הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית בבתיהם של משפחות שנפגעו מהירי והעניקו להם את הסיוע.



בנוסף לסיוע החירום, כל משפחה שתוכר על ידי המוסד לביטוח לאומי כנפגעת פעולות איבה, תוכל לפנות לקרן של הסוכנות היהודית ולקבל סיוע בהיקף של עד 20,000 ₪. הסיוע נועד להקל על הנפגעים בצרכים משלימים אשר אינם נתמכים על ידי המוסדות הרשמיים של מדינת ישראל.

יו"ר הסוכנות היהודית, נתן שרנסקי, אמר כי הסיוע של הפדרציות היהודיות בצפון אמריקה מפגין את הסולידריות של היהודים ברחבי העולם עם תושבי הדרום המתמודדים בימים אלה עם מציאות קשה ועם הכאב הנורא של הפצועים ובני משפחותיהם של ההרוגים.

הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית, שנוסדה בשנת 2002, מעניקה סיוע כספי לנפגעי טרור ופעולות איבה בארץ. מאז הקמתה של הקרן, הפועלת מכספי תרומות של פדרציות יהודיות, קרנות ותורמים מרחבי העולם, סייעה הסוכנות היהודית לאלפי נפגעי טרור ולבני משפחותיהם בהיקף כולל של למעלה ממאה מיליון ₪.

לפרטים נוספים: לשכת דוברות הסוכנות: 02-6202238 או 02620221

 


 

 

שיתוף:           PRINT   
17 נוב' 2012 / 3 Kislev 5773 0