במסגרת פרויקט 'מסע': צעירים מהעולם נרתמים למאמצי ההסברה הישראלית

{C}

{C}

{C}

 במסגרת פרויקט 'מסע': צעירים מהעולם נרתמים למאמצי ההסברה הישראלית
 
 
 
   

19 בנובמבר 2012 / ה' כסלו התשע"ג 10:00 בבוקר

היום (יום ב', 19/11) יפתח חדר מדיה בינלאומי בירושלים (רחוב העסקן 3 הוא יאויש על ידי מתנדבים מהתפוצות, אשר יספרו לעולם על החיים בישראל תחת ירי הטילים

בשעה 12:30 יתקיים למתנדבים תדרוך ע"י מנהל המדיה החברתית בסוכנות היהודית, אבי מאיר. הנכם מוזמנים לסקר

קבוצה של צעירים יהודים מרחבי העולם, שהגיעו לשנת התנדבות בישראל במסגרת פרויקט 'מסע' של הממשלה והסוכנות היהודית, יצטרפו היום (19/11) למאמצי ההסברה של ישראל. הם יאיישו חדר מדיה בינלאומי שיפתח בירושלים ויתארו לעולם בשפות שונות את החיים בישראל תחת ירי הטילים מהזווית האישית שלהם. המתנדבים מחו"ל יקבלו תדרוך על המסרים של ההסברה הישראלית וכן על השימוש ברשתות חברתיות ככלי להעברת מסרים על ידי מנהל המדיה החברתית בסוכנות היהודית.

מדובר בקבוצה של צעירים יהודים ממדינות דוברות אנגלית, ספרדית, רוסית וצרפתית  שהגיעו לתקופה בישראל במסגרת פרויקט 'מסע' של הממשלה והסוכנות היהודית כדי להתנדב במגוון פעילויות, בהן לימוד אנגלית בבתי ספר והתמחויות מקצועיות במשרדי הממשלה השונים. מרבית המשתתפים התגוררו בשבועות האחרונים בבאר שבע ואשדוד וחוו  את מציאות החיים של תושבי הדרום, הן במהלך התנדבותם עם ילדים בבתי הספר והן כתושבים המתגוררים בערים אלו.

הפעילות של חדר המדיה הבינלאומית נערכת בתיאום עם מטה ההסברה הלאומי, משרד החוץ ודובר צה"ל והיא תשודר לעולם דרך אמצעי המדיה החברתית ובראשה הפייסבוק, הטוויטר, בלוגים, טוקבקים ועוד.

פרויקט מסע של ממשלת ישראל והסוכנות היהודית נועד לחזק את הקשר של צעירי התפוצות עם מדינת ישראל והעולם היהודי באמצעות הבאתם לתקופה של מספר חודשים בישראל במגוון מסלולי התנדבות, לימודים והתמחות מקצועית. כ- 10,000 צעירים יהודים מ- 60 מדינות ברחבי העולם מגיעים מדי שנה במסגרת פרויקט 'מסע'. בוגרי מסע משמשים שגרירים של ישראל עם שובם לארצותיהם.

מעודכן: 19 בנובמבר 2012 / ה' כסלו התשע"ג 14:00 בצהרים שעון ישראל 
Updated November 19, 2 pm (Israel time)

 
   
 
 

 

 

שיתוף:           PRINT   
19 נוב' 2012 / 5 Kislev 5773 0